DUPLITEC DRONE DISTRIBUTION

Most plusz szolgáltatásként 2 óra ingyenes

szervizt adunk az általunk forgalomba hozott DJI termékekhez, mely a DJI hivatalos hazai szervizpartnerénél vehető igénybe!  A 2 óra ingyenes szerviz, a normál reakció idejű javításokra érvényes, a javítás megrendelése esetén Phantom, Mavic, Inspire termékcsaládokra. A Spark termékcsaládra 1 óra ingyenes szerviz érvényes, a normál reakció idejű javításokra, a javítás megrendelése esetén. Az Osmo termékcsaládra, kiegészítőkre, illetve kameraegységekre nem vehető igénybe. A kedvezmény kizárólag a munkaköltségre vonatkozik, a felhasznált alkatrészekre nem. A sürgősségi javítások esetén, a maximum 2 óra normál munkadíj kerül jóváírásra, a javítási díjból. Amennyiben a javítást nem kerül megrendelésre, a bevizsgálás (1 óra munkadíj) kerül kiszámlázásra. Egy termék esetén, csak egyszer lehet igénybe venni a kedvezményt.

A kedvezmény kizárólag a Duplitec Kft. által értékesített, Duplitec matricával ellátott DJI termékekre vonatkozik. 

Az akció visszavonásig érvényes !

A DJI ÁLTAL ELISMERT

szervizközpont,
teljes támogatottsággal

Szervizünk elérhetősége:

+36 70 51 21 605

szerviz@duplitec.hu

Átvételi pont

A Duplitec Kft, a DJI hivatalos magyar disztribútora. A cég Öv utcai székhelye szerviz átvételi ponként is üzemel.
A szerviz szolgáltatásunk külső helyszínen történik.

Nyitva tartás

  • Hétfő - Péntek9.00 - 15.00
  • SzombatZÁRVA
  • VasárnapZÁRVA

JELLEMZŐK

1

Tapasztalt

szervIzes kollégáink, átlagosan 20 éves modellezői tapasztalattal rendelkeznek, mint elektromos, mint robbanó motoros modellek terén. Jártasak sportkamerák javításában valamint 2013, a DJI Phantom megjelenése óta a DJI termékek szervizelésével, építésével, konfigurálásával.

2

A DJI termékek

szerVIzelésében kollégáink nagy tapasztalattal bírnak, hiszen több száz multikoptert szervizeltek, javítottak és nem kevés gimbal is új erőre kapott már a kezük alatt. Szervizünk a felmérés során minden elemet bevizsgál, felmérési dokumentációt, előzetes javítási árajánlatot készít. A javítás során szervIzeseink a munkafolyamatokat dokumentálják, az elvégzett munkájukat aláírásukkal látják el, így minden munkafolyamat visszakereshető.

3

Nagy hangsúlyt

fektetünk a termékek tesztelésére, berepülésére, hogy ügyfeleinkhez csak jól működő termékek kerüljenek vissza a javítás után. Az elkészült termékek átadása előtt dokumentált tesztrepülést végzünk.

4

SzervIzünk normaóra

rendszerben működik, ami azt jelenti, hogy minden munkafolyamat egy meghatározott időkerettel rendelkezik, ami idő alatt szervizeseinknek el kell készülniük az adott munkafolyamattal.

5

A normaidők

garantálják az ügyfélnek, hogy a szerviz nem számlázhat többet az adott feladatra. A norma idő akkor valósul meg, amikor gyári állapotú nem módosított gépről van szó, vagy ezt megelőzően szakszerű szervIzelésen esett át. Minden egyéb esetben, kérje egyedi árajánlatunkat.

Minden javítási ajánlat egyedileg készül az adott berendezés állapota, hibája alapján. Bevizsgálási díj, azaz 1 munkaóra fizetendő minden termékre, vagy főegységre, ha az ügyfél a bevizsgálást követően a javítást nem rendeli meg.
A kamera-gimbal és a multikopter külön főegység, a távirányító és akkumulátor is bevizsgálásra kerül, mint tartozék.